Forum piłkarskie Strona Główna Forum piłkarskie
Piłka nożna w regionie częstochowskim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Jeżeli rejestrowałeś/aś się na forum i na adres mailowy nie przyszedł link aktywacyjny - SPRAWDŹ SPAM


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak myslicie?? Raków spadnie??
Autor Wiadomość
pibito 



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 40
Skąd: Truskolasy
Wysłany: 15 Sierpień 2008, 09:43   Jak myslicie?? Raków spadnie??

Oj źle się dzieję... mały falstart czy początek końca...
_________________
"Bo liczy się sport i dobra zabawa..."
 
 
pawel900 


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 339
Skąd: HSB
Wysłany: 15 Sierpień 2008, 10:24   

Falstart i to porządny, ale jakby spojrzec na ich grę to fragmentami graja bradzo fajną piłke, na razie moze troche sześcia brakuje, ale miejmy nadzieje, ze od meczu z kluczborkiem rozkręcą sie chlopaki.
_________________
www.ksolimpia.bo.pl
 
 
 
lechitek 


Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 14
Wysłany: 17 Sierpień 2008, 01:29   

No oby się JUŻ rozkręcili bo narazie to jest FATALNIE!!! :dobani: :dobani: :dobani:
Jak tak dalej pójdzie to będą walczyć o utrzymanie! :szok:
 
 
Jazz 


Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 25
Wysłany: 17 Sierpień 2008, 23:35   

No, jakoś budzić im się nie chce.
 
 
Hoby 


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 225
Skąd: Kościelec
Wysłany: 18 Sierpień 2008, 09:42   

No będą walczyć o utrzymanie na pewno, czy spadną to sie okaze :)
_________________
LKS Lotnik Kościelec
 
 
 
Piaan 


Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Blachownia
Wysłany: 21 Sierpień 2008, 14:23   

Nie spadną i nie będą walczyc o utrzymanie !! Przyszedł doświadczony trener a to jest krok w kierunku środka tabeli (a może jeszcze wyżej)!
 
 
Karmel 



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 120
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22 Sierpień 2008, 11:16   

Myślę że na awans już nie ma szans, ale raczej nie spadną, ukończą w pierwszej dziesiątce ;)
_________________
Obecnie kibic ;)
 
 
 
pawel900 


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 339
Skąd: HSB
Wysłany: 22 Sierpień 2008, 13:10   

Nie spadną przyszedł prezes nowy trener i co ważne nie ze środowiska własnego czyli któryś z trenerów juniorów lecz zupełnie nowa osoba, p. Borkowski już zapowedział, ze będą powazniejsze transfery, jest szansa ze na wiosne na Limanowskiego wróci Rogalski:D Wiec jak narazie idzie ku lepszemu tylko, zeby wyniki to jeszcze pokazały
_________________
www.ksolimpia.bo.pl
 
 
 
Piniek 


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 20
Wysłany: 23 Sierpień 2008, 17:34   

MKS Kluczbork - Elana Toruń 3:2 (3:1) Jak rakow dziś wygra z dobrym dorobkiem bramek moze wyprzedzic w tabeli Elane toruń:)
_________________
"Nie ważne ile się ma sytuacji bramkowych, ale ważne ile się wykorzysta"
 
 
Matys6666XD 



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 21
Skąd: Madryt
Wysłany: 25 Sierpień 2008, 23:35   

o awansie nie ma co marzyc ..
Muszą byc wzmocnienia jesli chca sie utrzymac :)
 
 
 
MartineZ 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 110
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 26 Sierpień 2008, 07:10   

Cytat:
Muszą byc wzmocnienia jesli chca sie utrzymac :)


Wiele wskazuje na to, że w już w obecnej rundzie, drużynę Rakowa zasili dobrze znany wszystkim kibicom na Limanowskiego, gracz Wisły Płock Maksymilian Rogalski.

Popularny Rogal miałby grać u nas na zasadzie wypożyczenia na cały sezon, z klauzulą odejścia po zakończeniu rundy jesiennej. O sprawie będziemy informować, jak zawsze, na bieżąco.

Źródło : rakow.com.pl

;)
_________________
Koniec kariery piłkarskiej.

TYLKO RAKÓW RKS !

'Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości' - Terry Pratchett.
 
 
Tomek1905 


Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 652
Skąd: S3
Wysłany: 31 Sierpień 2008, 17:35   

W końcu pierwsze (chyba nie ostatnie ??) zwycięstwo, oby tak dalej :ok:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group