Forum piłkarskie Strona Główna Forum piłkarskie
Piłka nożna w regionie częstochowskim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Jeżeli rejestrowałeś/aś się na forum i na adres mailowy nie przyszedł link aktywacyjny - SPRAWDŹ SPAM


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Rafiki23
6 Lipiec 2008, 11:56
Okręgówka - 4 kolejka
Autor Wiadomość
Ronaldo23 



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 109
Wysłany: 2 Wrzesień 2007, 06:09   Okręgówka - 4 kolejka

Lot Konopiska - Olimpia Truskolasy 1-3 (1-1) :hurra: :hurra: :hurra: :zdrowko:
 
 
marobufaro 


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 2
Wysłany: 2 Wrzesień 2007, 10:47   

Jeden koleżka tu pisze o Bartku Kowalskim jakieś pierdoły, nie mając zielonego pojęcia jak sprawy się mają. To do Ciebie młody16!!! Jedno jest pewne, że Bartek się z Lotem chciał związać na lata, a ludzi tak oddanych klubowi i gminie życzę wszystkim. Tak się akurat składa, że chcieliśmy zrobić coś fajnego dla dzieciaków i dla przyszłości tego klubu, ale do tego potrzebna nam była pomoc działaczy. Niestety struktury klubu Lot Konopiska wyglądają mniej więcej tak jak PZPN za czasów Dziurowicza, a może i nawet obecnie. Banda starych pierdzistołków, trzymających się kurczowo posadek (może z małymi wyjątkami) i rzucających każdemu kto ma jakiś pomysł kłody pod nogi. Najłatwiej jest oceniać kogoś z perspektywy trybun, zwłaszcza nie mając żadnego argumentu. W ligach pszenno-buraczanych grywa się dla przyjemności, a jaką przyjemnością jest gra z takimi działaczami???A zmiany barw na całym świecie należą do normalnych więc nie wiem o co tyle szumu. Mam nadzieję, że z Pająkiem się uda coś zdziałać na przyszłość. Pozdrawiam wszystkich obiektywnych fanów!!!
 
 
tylko kibic 


Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 8
Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 16:44   

maro mam nadzieje ze zuwazyles tytul posta 4 kolejka a temat ktory drazycie jest w co sadzicie o beniaminku.... wiec nie rozumiem po co go tu rzucasz czy jestes wiernym kibicem tej osoby a moze to twoj idol??
niech pewne tematy pozostana gdzie ich miejsce a nie tacy ludzie jak ty robia balagan i bez sensu pisza 3po3.

mam nadziejeze tutaj dowiemy sie czegos ciekawego na temat 4 kolejki ligi O.
jezeli ktos byl na jakism z meczy prosze o streszczenie za co z gory dziekuje.
P.s
porazka lotu najbardziej zasluzona w meczu byly 3 karne heh.
mecz brutalny duzo walki nie moge powieziec o jakiejs blyskotliwej grze olimpii ale trzeba przyznac ze lepsi byli od slabych ( moze niedysponowanych ;) ) zawodnikow lotu :)
 
 
robert 


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 11
Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 18:35   

czy ktoś opisze jakiś mecz? :wsciekly:
_________________
miło jest być kimś ważnym,ale ważniejsze jest być kimś miłym
 
 
blue 


Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 127
Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 13:59   

Jedność Boronów - Unia Kalety - 0-0
Mecz zaczyna się od falowych ataków Unii a zepchnięta drużyna Jedności do głębokiej defensywy broni się wręcz rozpaczliwie wykopując piłkę gdzie popadnie. Taki stan trwa ok 20, 25 minut. Ataki które nie przynoszą rezulatatu z postaci bramki powodują, że z drużyny Unii uchodzi powietrze i mecz zaczyna przypominać bezmyślną kopaninę. Dodatkowo zaostrza się i sypią się kartki ( w całym meczu bodajże 7). Druga połowa to już fatalna gra z obu stron, choć w dalszym ciągu dominuje twarda walka a obydwie drużyny grają tylko długą piłką. Mimo, że zdecydowanie więcej sytuacji w meczu ma Unia to Jedność stwarza najlepszą sytuację. Po kontrze i nieudanej pułapce ofsjadowej, dwóch graczy wychodzi sam na sam z bramkarzem ale po podaniu jednego z nich drugi przestrzeliwywuje z 3 metrów nad pustą bramką! W rewanżu po rykoszecie piłka trafia w słupek bramki Jedności. Jako kibic Unii powiem, że szkoda, że nie padła bramka w pierwszych 20 minutach bo to był prawdziwy koncert gry. pzdr
 
 
sajjad123 


Dołączył: 12 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: fsd
Wysłany: 12 Grudzień 2014, 12:48   

maro mam nadzieje ze zuwazyles tytul posta 4 kolejka a temat ktory drazycie jest w co sadzicie o beniaminku.... wiec nie rozumiem po co go tu rzucasz czy jestes wiernym kibicem tej osoby a moze to twoj idol??
_________________
You can easily check out our best quality 70-487 dumps exam dumps you well for the real sterling
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group