Forum piłkarskie Strona Główna Forum piłkarskie
Piłka nożna w regionie częstochowskim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Jeżeli rejestrowałeś/aś się na forum i na adres mailowy nie przyszedł link aktywacyjny - SPRAWDŹ SPAM


Poprzedni temat «» Następny temat
[Okręgowka]Boiska i ozaplecze.
Autor Wiadomość
pentel 


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 83
Skąd: Czestochowa/Krakow
Wysłany: 6 Listopad 2008, 16:18   [Okręgowka]Boiska i ozaplecze.

tutaj wpisujcie oceny boisk i obiektow druzyn z Okregowki

ja zaczne od kilku:

Skra Czestochowa - boisko po remoncie jak najbardziej fajne, jednak zaplecze jest tragiczne, brak szatnii i miejsca do wykapania. słabo. 5 za boisko i 1 za zaplecze

Pogon Kamyk - zdecydowanie najlepsze boisko w okregowce, zadnych kepek, nierownosci, chwastow. brawo. zaplecze takze bardzo eleganckie. 6 za boisko i 5+ za zaplecze

Pilica Koniecpol - nie bylem tam od dawna jednak wiem ze boisko maja dosc dobre. co do szatnii to nie bylo rewelacji jednak mozna bylo sie spokojnie przebrac i wykapac. 4 za boisko i 3+ za zaplecze

Warta Mstow - tragiczne boisko i niewiele lepsze szatnie. wieje latami piedziesiatymi. 1+ za boisko i 2 za zaplecze

Lot Konopiska - boisko na pajaku = gorzej niz w Mstowie. 1 za boisko i 1 + za zaplecze

Sparta Lubliniec - niegdys byl to wzor dla innych druzyn. bardzo dobre zaplecze (dwa oswietlone boiska do treningu i duzo szatnii). boisko jak najbardziej fajne. 4+ za boisko i 6 za zaplecze

Lotnik Koscielec - bardzo dobre boisko, szatnie moga byc, sam obiekt juz tak rewelacyjnie nie wyglada. 5 za boisko i 4 za zaplecze

Znicz Klobuck - od wielu lat nic sie tam nie zmienilo. niezbyt dobrze. 4 za boisko i 3 za zaplecze

reszty od dawna nie widzialem a Rakowa bo ocena bylaby nieobiektywna
 
 
Herbiński 



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1367
Skąd: Rudniki K/Wielunia
Wysłany: 6 Listopad 2008, 16:52   

kolejno oceny boiska i zaplecza

Warta Kamieńskie Młyny: 2; 3; (ocena boiska 'starego')
Orzeł Babienica II: 6; 5; (boisko I drużyny)
MLKS Woźniki : 5; 4;
Sparta Lubliniec: 5; 5;
Koniecpol: 4; 5;
Kłobuck: 4; 4;

Nie oceniam infrastruktury sportowej 'Jedności' Boronów.
_________________
Przed pisaniem zapoznaj się z treścią Regulaminu bądź skonsultuj się z Adminem lub Moderatorem.
Miłego Dnia ;) .

 
 
ONLY POPÓW 



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 669
Skąd: Zawady
Wysłany: 6 Listopad 2008, 22:06   

http://www.kspopow.webpark.pl/stadion/index.htm
na tej stronie znajdują się zdjęcia obiektu w Zawadach...sami oceńcie :ok: :ok:
na zdjęciu nr. 4 widoczne jest gimnazjum w którym znajdują się szatnie dla piłkarzy, prysznice itd.... Pozdrawiam :zdrowko:
_________________
EVERYTHING YOU NEED IS ALREADY INSIDE

www.liswartapopow.pl
 
 
 
vasylGREEN 



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 872
Skąd: Żarki
Wysłany: 6 Listopad 2008, 22:11   

średnio
_________________
https://www.facebook.com/zieloni.zarki?fref=ts

http://zielonizarki.futbolowo.pl/
 
 
glempo 


Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 51
Wysłany: 6 Listopad 2008, 22:42   

pentel, nie wiem szczerze mowiac co ci sie nie podoba w obiekcie koscielca. plyta- czolowka w regionie, i to od lat. szatnie male ale czyste i ladne. a trybunki nie mozna powiedziec, sa super. dodam ze za moich czasow drugie boisko pod lasem nie ustepowalo wiele glownej plycie.
co do lublinca- takie plyty to jest klasa. jest pare takich w regionie i nie ma co ich porownywac. bo kamyk,koscielec czy lubliniec to plyty naprawde bardzo dobre.
dodam ze nie jestem ani zawodnikiem ani mieszkancem miejscowosci o ktorych tu mowa.
 
 
 
pentel 


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 83
Skąd: Czestochowa/Krakow
Wysłany: 7 Listopad 2008, 15:43   

chodzilo mi tutaj juz o cala otoczke wokol boiska i tego co sie wokol niego znajduje. tutaj zdecydowanie najlepiej wypada Lubliniec ktory ma dwa oswietlone boiska treningowe i duzo szatnii. pozdrawiam
 
 
Don Bidon 


Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 95
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 7 Listopad 2008, 16:11   

Pentel jaki ty jesteś zakochany w tym rakowie... nikogo nie obchodzą tutaj twoje oceny wyssane z palca, więc po co w ogóle komentujesz.. ? Na Skrze są 2 szatnie i 2 prysznice.. skromnie i nie są to budynki murowane, ale to nie oznacza że po za boiskiem nic nie ma :!: po za tym na skrze również jest oświetlenie.
 
 
pentel 


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 83
Skąd: Czestochowa/Krakow
Wysłany: 7 Listopad 2008, 16:18   

Don Bidon napisał/a:
Pentel jaki ty jesteś zakochany w tym rakowie... nikogo nie obchodzą tutaj twoje oceny wyssane z palca, więc po co w ogóle komentujesz.. ? Na Skrze są 2 szatnie i 2 prysznice.. skromnie i nie są to budynki murowane, ale to nie oznacza że po za boiskiem nic nie ma :!: po za tym na skrze również jest oświetlenie.

ciebie tez nie obchodza skoro je komentujesz co?
no i co z tego ze macie oswietlenie jesli nie macie boisk treningowych.
heh czytanie ze zrozumieniem chlopie. no prysznice to macie ale chyba w budzie (szatnia tego nazwac nie mozna) dla gospodarzy
 
 
Don Bidon 


Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 95
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 7 Listopad 2008, 17:58   

Boisko Treningowe ,,się robi".
 
 
K3m0T 



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 22
Wysłany: 8 Listopad 2008, 00:25   

moze i mamy w budzie co jednak nie przeszkadza nam was ograc:) wiec wyluzuj bo szatnie nie graja :cool:
_________________
Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted-One moment
Would you capture it or just let it slip?
 
 
pentel 


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 83
Skąd: Czestochowa/Krakow
Wysłany: 8 Listopad 2008, 08:59   

K3m0T napisał/a:
moze i mamy w budzie co jednak nie przeszkadza nam was ograc:) wiec wyluzuj bo szatnie nie graja :cool:

jednak to o was jakos swiadczy.
 
 
junior92 


Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 10
Wysłany: 8 Listopad 2008, 23:18   

mysle ze Kłobuck zasluguje na wieksze oceny nie 4 poniewaz glowna plyta jest rowna i jest oswietlenie a na bocznej mecze sie nie odbywaja co najwyżej treningi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group