Forum piłkarskie Strona Główna Forum piłkarskie
Piłka nożna w regionie częstochowskim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Jeżeli rejestrowałeś/aś się na forum i na adres mailowy nie przyszedł link aktywacyjny - SPRAWDŹ SPAM


Poprzedni temat «» Następny temat
Orange Ekstraklasa
Autor Wiadomość
eNdRiu. 



Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 11
Skąd: sprzed kompa
Wysłany: 10 Listopad 2005, 10:58   Orange Ekstraklasa

Tutaj gadamy o najwyższej klasie rozgrywek w Polsce.

W tym roku liga jest bardzo ciekawa, nie ma już takiej dominacji Białej Gwiazdy, Wojskowi z Warszawy idą ostatnio jak burza.
Do tego rewelacyjny beniaminek z Kielc, dobra postawa Cracovii i Lecha Poznań.

Na dole tabeli Górnik Zabrze, Polonia Warszawa, Arka Gdynia.
Co mnie osobiści cieszy nie idzie najlepiej Groclinowi i Amice, dla mnie mogą te kluby nawet spaśc do II ligi. Choć to im raczej nie grozi.

Stawiam, że mistrza w tym sezonie będzie miała Legia, na podium będzie też Wisła i ktoś z trójki Cracovia, Lech, Korona.

A jak wy to widzicie.
 
 
 
menadzer 
Zbanowany xD



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 112
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10 Listopad 2005, 19:56   

Nie ma już takiej dominacji Białej Gwiazdy nie dlatego, że inne kluby stały się takie mocne, tylko dlatego że Wisła stała się tak słaba. Jeszcze teraz pod przywództwem Jacka Gmocha czuję że daleko w Europie nie zajadą...
Według mnie, to jednak i tak Wisła zdobędzie mistrza Polski. A najbardziej bym się cieszył ze spadku Polonii i Górnika Zabrze.
_________________
Przed pisaniem zapoznaj się z treścią Regulaminu bądź skonsultuj się z Adminem lub Moderatorem.
Miłego Dnia ;) .
 
 
 
trampkarz starszy 


Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 4
Skąd: Cze100chowa-Grabówka
Wysłany: 25 Listopad 2005, 17:24   

No wkońcu w Wiśkle gra chłopak z Częstochwy...Kuba Błaszczykowski!! I jakoś sobie radzi na tej prawej stronie...Myśle, że Wisła będzie mistrzem Legia powinna byc druga a trzecie miejsce niewiadomo...Może Korona Kielce zrobi wielką niespodzianke, wkońcu mają ostatnio niezawodzącego Grzegorza''Kiełbasa''Piechne...Zobaczymy jak się to potoczy... :hyhy:
_________________
Bo wszyscy kibice to jedna rodzina,nie ważny jest wynik...Ważna jest zadyma!!
 
 
 
szymsik 


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 4
Wysłany: 24 Styczeń 2006, 21:57   

Trzecią napewno będzie korona po ostatnich wzmocnieniach :) tylko ciekawe jak będą grali na swoim nowym terenie :] a w przyszlym roku do gry o europejskie puchary właczy się Lech Poznań z kasą z wronek powinni zajsc daleko :)
 
 
Rafiki23 



Dołączył: 08 Wrz 2004
Posty: 405
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23 Kwiecień 2006, 20:37   

Panowie, warto odświeżyć ten wątek, gdyż sporo emocji towarzyszy naszej Polskiej Lidze :)
Legia powiększa z każdym meczem przewagę nad Wisłą, Wisła traci punkty... Brazylijska Pogoń nie błyszczy jak to obiecywali...
_________________
Pozdrawiam
Moderator - Rafiki23

Przed pisaniem zapoznaj się z treścią Regulaminu bądź skonsultuj się z Adminem lub Moderatorem.
Miłego Dnia ;) .
 
 
champion 


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 324
Wysłany: 24 Kwiecień 2006, 13:50   

trampkarz starszy napisał/a:
No wkońcu w Wiśkle gra chłopak z Częstochwy...Kuba Błaszczykowski!!

Tak,widać że się znasz.Błaszczykowski jest z Truskolas a nie z Cz-wy...

Wisła już nie ma szans na mistrzostwo,jeszcze dostanie od Legi i będzie pozamiatane.Spadnie Polonia,a kto drugi to nie mam pojęcia
 
 
janusz 



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 713
Wysłany: 24 Kwiecień 2006, 16:47   

mistrz polski legia od zawsze jestem za legia druga wisla trzecie miejsce chyba zaglebie lubin bo franz smuda robi tam dobra robote zreszta smuda to chyba od kilku lat najlepszy trener w polsce ma gosc pojecie o trenerce a gdzie sie nie pojawi tam z sredniaka potrafi zrobic solidna druzyne przed sezonem nik kto zna sie na polskiej pilce nie powiedzialby ze zaglebie bedzie grac o puchary co do spadku mam nadzieje ze leczna sie utrzyma ladny stadion duzo ludzi no i nizly sponsor szkoda by tego bylo a spadnie polonia i gornik zabrze a gornika degraduje do 2 ligi bez zalu jakos nie lubie slaskich druzyn a zabrzanie od jakiegos czasu graja kiepski futbol a moja radosc moze byc jeszcze wieksza bo w 2 lidze spadek jeszcze nizej grozi ruchowi chorzow oby sie tak stalo bo slaskie kluby nie zasluguja obecnie na nic wiecej a dzialacze tych druzyn chyba troche przysneli nie zauwazajac ze reszta im uciekla
 
 
szymsik 


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 4
Wysłany: 27 Kwiecień 2006, 21:17   

spada tylko jeden zespol bo lech nie dostaje licencji na przyszly sezon i bedzie mial ostatnie miejsce wiec prawdopodobnie sadnie polonia a gornik zabrze w barazach
 
 
Morus 



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 441
Skąd: Rzeki Wielkie
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 23:23   

Witam :!: Chciałbym odświeżyć nieco ten temat, bo dużo dzieje się ostatnio w Orange Ekstraklasie :ok: Odkąd trenerem naszej reprezentacji został Leo Beenhakker wielu zawodników z Ekstraklasy jest powoływanych do kadry i gra w pierwszym zespole. Holender uświadomił naszych ligowców, że w piłkę grać umieją i tchnął w nich ducha do gry. Po świetnych występach w reprezentacji, zawodnicy równie dobrze prezentują się podczas meczy w swoich klubach i to za sprawą kadrowiczów poziom ligi podniósł się znacznie w przekroju ostatnich 10 lat. Kiedyś dostarczycielem zawodników na kadrę z naszej ligi były dwa kluby, a mianowicie Wisłą Kraków i Legia Warszawa. Obecnie do tej dwójki dołączyły Zagłębie, GKS Bełchatów i Korona Kielce. Poziom ligi się wyrównał i teraz o mistrzostwo walczy sześć zespołów, a nie jak w dawnych latach tylko dwie drużyny, które odstawały od reszty poziomem. Dziś po XX kolejce, na szczycie jest GKS Bot Bełchatów, który pokonał Zagłębie Lubin 3:1. Lubinianie po 19 kolejkach liderowali OE. Byłem na tym meczu i to co zaprezentował GKS i Zagłębie w drugiej połowie (w pierwszej grało słabo :dobani: ) stało naprawdę na bardzo wysokim poziomie (jak na polską ligę oczywiście). Graczem meczu został nie kto inny jak kadrowicz Łukasz Garguła, który świetnie asystował przy pierwszej bramce i zdobył dwie kolejne. Gracz z numerem 10 (Garguła :) ) grał po prostu kapitalnie :super: świetnie rozgrywał i słał celne krosy w szerz boiska, biegał i walczył. Grał tak jak w meczu z Azerbejdżanem, a może nawet jeszcze lepiej :ok: Przywiozłem z Bełchatowa wiele ciekawych wrażeń :ok: Naprawdę było na co popatrzeć :super:
_________________

 
 
Accord 


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 349
Wysłany: 22 Maj 2007, 17:59   

Już dzisiaj może rozstrzygnąć się tytuł mistrza Polski :ok: Jak myślicie kto zdobędzie tytuł?? Ja stawiam na Bełchatów.
 
 
Morus 



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 441
Skąd: Rzeki Wielkie
Wysłany: 22 Maj 2007, 18:19   

Ja również stawiam na BOT Bełchatów :ok:
_________________

 
 
avericken 


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 107
Skąd: Aleja Pokoju
Wysłany: 22 Maj 2007, 18:53   

Wyniki do przerwy:
HT Arka Gdynia 3 - 1 Lech Poznan

HT Belchatow 0 - 1 Wisla Krakow

HT Cracovia Krakow 2 - 0 Leczna

HT Gornik Zabrze 0 - 0 Wisla Plock

HT Groclin Dyskobolia 2 - 0 Pogon Szczecin

HT LKS Lodz 1 - 0 Korona Kielce

HT Odra Wodzislaw 1 - 2 Legia Warsaw

HT Zaglebie Lubin 1 - 0 Widzew Lodz

Mam nadzieje ze Bełchatów wygra, wole ich niż Zagłębie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group